søndag 30. mai 2010

eeeengland

Når folk får høyre at eg skal til England neste år, er den første reaksjonen deira å spørre om kvar eg skal, og om eg har fått vertsfamilie. Haha, følast faktisk som om alle andre bryr seg meir om det enn eg gjer, for heilt ærleg er eg ikkje uroleg (endå, haha). Men når det er sagt, lurer eg veldig på kvar eg hamnar. I nærheten av London, eller i York hadde vore awesome, så det er jo lov å håpe. Men uansett så ringte eg EF, og dei sa dei jobba veldig fort med å finne vertsfamiliar no. Med tanke på kor ekstremt treig eg var med å sende inn søknaden er det kanskje ikkje så rart at eg ikkje har fått familie enno heller, haha.

No er det faktisk under tre månadar til avreise. Ganske sjukt igrunn, kjem til å sitte i Oslo kvelden før og lure på kva eg har rota meg oppi, haha. Heldigvis har eg komme i kontakt med fleire som skal reise, og andre som er/har vore på utveksling. Det er alltid betryggande å vite at det er andre i samme situasjon.

Og forresten, høyr det franske bidraget i ESC 2010, årets sommarhit!

14 kommentarer:

  1. LIKA AT DU BEGYNNE Å BLOGGE!NO MÅ DU BERRE FOTSETTE, EG KJEM TIL Å GÅ INNPÅ KVAR DAG FRÅ NO AV :D:D

    SvarSlett
  2. SV: Var faktisk fleire veninder av meg som lurte på kem det var :D Men eg vart berre glad når eg fann ut kem det var.

    SvarSlett
  3. Sv: Jepp! Bra nokon andre har skjønt det!

    SvarSlett
  4. jah, ho er koslig! Eg gleda meg til du og får vertsfamilie :D Håpa du kjeme langt nord, nært meg :D

    SvarSlett
  5. Hei! Ja, det ble York på meg :D Er super glad nå! Får håpe du havner dit eller i nærheten da. Har du vært der foresten? Jeg har aldri vært der, men det ser syykt koselig ut. Jeg linker til deg jeg, om det går fint? :)

    SvarSlett
  6. Sv: Så morsomt!! Jaa, jeg blir også så utrolig glad hver gang jeg hører om andre som skal til England neste år :D Jeg reiser med Speak jeg, hva med deg? La deg til på facebook forresten, hvis du ikke kjenner igjen navnet mitt! Hvor i norge er du fra? :):)

    SvarSlett
  7. Jeg gleder meg utrolig mye! Så koselig at du også skal på utvekslings, synes det er utrolig gøy jeg også å komme over folk som skal til England! www.waldo.blogg.no er bloggen til en til som skal til England - min kjære venninne Synne.

    Har du fått vite hvor du skal?:)

    SvarSlett
  8. HEI hanne! så kult å høre at du også reiser til england med EF! på en av linkene på bloggen min står det synne, hun skal også til england med EF. det blir spennende når du får vertsfamilie da, jeg gleder meg til å lese:) og ja, du har rett i at det alt i alt helt sikkert blir supert. vi må ikke glemme at et år innebærer både oppturer og nedturer likevel, det er jo ikke sånn at dersom vi hadde blitt i norge til neste år, så hadde alt blitt en dans på roser heller.
    jeg linker deg, jeg!

    SvarSlett
  9. Bare å linke :) Linker til deg og!

    SvarSlett
  10. hei! så gøy at du også skal til england, det liker jeg! må innrømme at drama høres ganske kult ut ja, spesielt da jeg fikk høre at dramalæreren på skolen min var ønsket som rollen legolas i ringenes herre. hoho! :D linker deg, jeg!

    SvarSlett
  11. Heeei :D
    Har endelig fått blogg på blogspot.com, så nå klarte jeg å linke til bloggen din! Just so you know :)

    SvarSlett
  12. Hallo :-) jeg drar også til England nå, jeg linker deg jeg, om det er greit? :)

    SvarSlett
  13. det e greit vettu :D

    awesome at du og skal til england !! :)

    SvarSlett