søndag 29. august 2010

framme i england!

kor skal eg starte?! eg er tilslutt framme hos vertsfamilien min i duston, etter ei natt på camp med haugevis av andre EF-studentar i winchester. eg og mamma flaug frå førde til gardermoen tidleg igår, og måtte vente mange timar der før flyet til heathrow letta. tungt å sei hade til familien, men så fort det var overstått gjekk det mykje betre. hadde godt selskap, og då går alt lettare:)

no har eg akkurat pakka ut, og det meste er på plass. skal sjå skulen imorgon, og er litt spent. følast ganske uverkeleg at eg skal bu her borte så lenge, men eg håpar det blir eit bra år. familien virkar hyggelig, og heldigvis er vi to jenter her. haha, er ein feit liten hund som driv og spradar rundt her, komisk.

åå, england er så fint! iallfall når det ikkje regna.. syns alle heime burde vere flinke og sende brev, det e så koslig, hihi! mamma, eg lovar å skrive snart. sofie, finn nåke å le av. jordan, sakn smilerynka mi. heheee.

8 kommentarer:

  1. får me julakort? :D

    SvarSlett
  2. hahaha, viss eg får i retur så!

    SvarSlett
  3. gyddgydd! :D da ska du få! viss eg huske på da... :D

    SvarSlett
  4. Hei Hanne!

    Å det hørest så gøyt ut å ha et utvekslingsår, selv om det ikkje er begynt enda då;) du må kose deg masse masse! Skal passe på at Olav lager eget julekort i år eg!

    klem

    SvarSlett
  5. tusen takk lea!:)) hehhe, gjer det. og kos dåkke på voss ilag, e så koslig deer! klem tilbake

    SvarSlett
  6. Eg skal sende brev!!! vil på besøk til deg og! :D ka er adressa di? =)

    du må kosa deg masse!!! :D <3

    SvarSlett
  7. send brev jaaa! da blir eg glad:D sjekk facebookprofila mi for adresse, ligg der:)

    taaakk, det skal eg<3

    SvarSlett
  8. Heei :) Håper skolen går bra! Det er skikkelig merkelig at vi skal være her så lenge, ikke sant? Trodde det ville ha gått opp for meg nå, men neida!^^

    SvarSlett