lørdag 20. november 2010

lat lördag

heya! la oss litt seint igår, fordi vi va litt.. opptatt. hahahhaha. vi såg forresten remember me igår med robert pattinson, men han DÖDDE så eg berre.... okei, that was a waste of £15! neida, han var jo fin så lenge han levde. gadd aldri stå opp idag egentlig, men da vi endelig gjorde det fekk vi burgers til middag (eller frukost, da. spörs korleis du ser på det hoho). eg e i skikkelig åttitals-mood idag og torturerar dei andre to med madonna, the cure og eurythmics. likada!

det er forresten skikkelig umogleg å booke kinobillettar i england uten visakort. arggggggh, kan ikkje ein gang sjå om det er ledige seter! i tillegg er det skikkelig langt å gå, så eg blir megasur viss vi ikkje kjem oss inn på ein av dei titusen visningane av harry potter for idag.

no stövsuga vertsmora mi for trettiåttande gang den her veka.. heilt sjukt, trur ho må få eit kick utav det eller noko. den laga sånn skikkeli masse lyd og eg berre.... veit ikkje kor mange ganga ho har vekt meg med den greia! er forresten ferdig med alle pröveeksamenane no! HERREGUD så herlig. trur eg strauk matte.. meen naila psykologi så eg smile eg.

sjå kor fucka lys anna har på webcameraet sitt! hei alien




forresten, ska SO gifte meg med henrik thodesen. berre sjå kor kul han e! hahahah

4 kommentarer:

  1. haha, lat lørdag hadde eg og... frukost etter eg hadde vert hos frisøren og blitt SKAMklypt (ikkje overdreve)

    og so "formiddagsmat" på peppes kl halv 6, og stand-up rett etter, sooo... Hanne, me e LITTegran like, men ikkje masse :)

    SvarSlett
  2. OJ EG VIL SJÅ HÅRET DITT ehhehehehhee. joda, litt like. ulike når da kjem til bieceps though, du har litt å ta att der! ;;

    SvarSlett
  3. Henrik Thodesen maddafakka <3

    SvarSlett