søndag 8. august 2010

time is running out

Berre tre veker att til eg står på flyplassen med (sikkert) for masse bagasje og tårer i augene. Har allereie sagt hada til søskenbarn, onkel og mormor, og grua meg til resten! Men sjølv om eg må forlate alt her heime, er eg ganske sikker på at eg har masse å glede meg til. Har sendt brev med Liz og Stan (smålig redd dei ikkje har internett), og snakka med Anna, vertssøstra mi. They all seem nice :) Uansett,

sidan sist har eg funne ut at eg ikkje skal bli frisør sidan resultatet likna på eit insekt..

.

budd i ein gang som minna litt for masse om den The Shining..

tilbrakt tid med favorittjentene mine

og kjøpt meg dressjakke til skulen i England!

Pluss at eg var på MUSE-konsert i Bergen, noko som lett toppa lista over kjekkaste ting som har skjedd i løpet av den ellers pretty lousy sommaren.

Merkar at fleire av dei andre som reiser til England allereie er godt i gang med pakkinga, noko eg aldeles ikkje er. Kjem til å springe rundt som gal siste veka, kjenner eg meg sjølv rett.. Okei, det her blei sjukt random, men eg gjer iallfall livsteikn frå meg. Lovar å skrive når eg har noko skrive om (eller nei forresten, lovar ingenting. Haha).


Update: No har eg søren meg fått flybilletten min og. Ganske tankevekkande, dåke andre som har fått den veit kva eg meinar. Den er liksom einaste handfast bevis på at om berre nokre dagar skal du fly ut og ikkje returnere på månadsvis. Sick.

9 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke begynt på pakkinga... xD Eller, akkurat nå har jeg lagt en ramme med bilde oppi som jeg fikk i avskjedsgave av en venninne og gave til vertsfaren min................. Virker som om flere har begynt å pakke allerede, men jeg skjønner ikke hvordan de klarer det! xD Jeg har store planer om å kaste hele skapet mitt i kofferten og sette meg på den for å presse den sammen. Neida. Joda. Eller...

    Først så jeg ikke no' feil ved det øverste bildet, men så studerte jeg det nøye. Og nå skjønner jeg insekt-delen. Herregud, så gøy xD Er det lillesøstra di?:P Hun var søt, da.:P Med følehorn!

    SvarSlett
  2. sv: Ja, rart med det at de her hjemme skal gå på skola uten oss liksom! Men jeg vet at jeg skal ned og besøke de i gym osv så fort som mulig :D haha
    England, right? Hvem reiser du med? :)

    SvarSlett
  3. sv: Reiser med EF selv! :) Er veldig fornøyd egentlig, sett bort ifra at de er sene med avreisedato og greier, men de maser jo på de i USA om å få det, så :D
    Linker deg jeg og! :D

    SvarSlett
  4. Sv; Heihei:) Jeg reiser den 28. august, og ja, gleder meg veldig! Har på en måte ikke gått helt opp for meg enda egentlig..er så rart liksom! Hva med deg? ^^

    SvarSlett
  5. Genial tittel på innlegget ;)
    Og jeg liker dressjakken din! Har du begynt å pakke nå?

    SvarSlett
  6. Sv: ja, jeg tror nok det kommer til å gå fort jeg også. Er jo nye folk og nye inntrykk og opplevelser hele tiden :D

    SvarSlett
  7. Takk, hihi :)
    Har ikke begynt å pakke, men tror jeg skal gjøre det i morgen! Jepp, fant 3 stk. Ida, Synne og Solveig (husker ikke etternavnene) :)

    Koselig å være på skolen da, når man ikke trnger det. Sånn seriøst :p Jeg har nesten lyst til å bli her bare fordi det ble så bra klasser! (Neida ^^)

    SvarSlett
  8. De sendte den til meg sammen med de info-arkene jeg fikk nesten rett etter jeg hadde blitt akseptert. Regner med at du ikke har fått da? :(

    SvarSlett