torsdag 2. september 2010

første skuledag overstått! eller, det kan egentlig ikkje kallast det sida alt vi gjorde var å velge fag og få omvisning, men vi har iallfall vore der no! skulen er stoor, men fin. haha, da vi først gjekk mot inngangen var det skikkelig typisk film-scene. det var fleire jentegjengar som berre følgte oss med blikket mens vi gjekk mot inngangen, og flokkar av gutar som hang langs hjørna og lo, prata og plystra etter jenter.

faga eg satt opp var matte, biologi, english language og buisness, men det er berre berre forløbig. trur eg skal endre det då, men det er litt rotete så må sjå. hatar å ikkje ha kontroll over sånt, men satsa på at eg får året godkjent i norge.. viss ikkje veit eg ikkje kva eg gjer.

sidan vi ikkje starta på skulen før onsdag trur eg det er på høg tid at eg finn skogen som skal vere her i nærheten, og bruka nåken timar på å jogge der istadenfor å sitte i ro. trur det trengs med tanke på det som vert ete her, haha. for å sei det slik; dåke i norge burde sette pris på maten heime!

aaah, gotta love it. england er så fint!
skulen vår
anna og søte hus


7 kommentarer:

  1. så kjekt hanne! =) du får sikkert snart kontroll på faga! så fine bilder det ser nydelig ut der! =)

    SvarSlett
  2. hååpa det, tusen takk!:) du e herlig:*

    SvarSlett
  3. Misunna deeg ! Love england ! <3
    Business er kjekt, men dei går ofte igjennom masse merkelig og usakelig :P Det samme med sånne tima der ein skal få sjølvtillit for jobba i framtida, lære å skryte av seg sjølv, ahha ! Presentasjona er alltid overdreve skikkelig der! Love it ;)
    Nyyyt maten, sausage rolls, pepperami, salt n vinegar chrips og short bread ! Gå til tesco !! Nyyyt daaaaaaaaa !

    SvarSlett
  4. du fer ha lykko tæ då! :D satsa på at du får da godkjent! :D

    P.S. Typisk deg, Hanne! håpa inderlig ikkje at du får året godkjent i Norge! Helsing Håvard :)

    SvarSlett
  5. da satsa eg og pååååå! thanks:D

    hahaa, dust håvard!

    SvarSlett
  6. herregud kor fint da e der! :D

    SvarSlett