fredag 17. september 2010

hahaa, eg må så gje meg med engelske titla!

god kväll alle dåkke som lese det her og ikkje kommentera. herregud, dusta. ser dåke e innpå liksom! ska ikkje tvinge dåke til å gjere da, fordi
1. då virka eg teit og desperat
2. det her skrive eg egentli berre mest for mamma (som forresten ikkje har lært seg å kommentere, så rekna med eg ikkje eingang får respons. hardt liv)

ellers så overleve eg skulen, sjølv om eine biologi-læraren fann ut at han måtte stikke midt i timen idag, og ga oss sånn femten ark med tull så vi kunne bryne oss på + ein haug lekse om the mammalian gas exchange sysem, structure of alveoli og andre godsaka. gleda meg te å starte på det, asso.

oj, glømte grunnen te at eg skreiv her noo. mamma sjå eg har negle! for dåke utanforståande, eg har ikkje hatt det sida eg va sånn 3 år, så ser på det som litt av ei bragd. viss det her ikkje skulle falle i smak (can't see how), så kryss heller ut vindauget enn å kaste vekk tida ved å sei det her var særs lite opplysande og sånn. blir berre gretten av det.

drøm søtt!

9 kommentarer:

  1. SV: Alltid like arti! Det flauaste er vell å sjå på dei som er på fjortisfylla for første gang :p

    SvarSlett
  2. haha!! hanne!! stolt av deg og neglene dine!!!! xD <3

    SvarSlett
  3. Come on, Hildegunn! Leave a comment you pussy!

    And YOU, Hanne! Titles in English g'dammit!

    (See look. I can do that weird writing in dialect thing too. Irritating i'nnit?)

    SvarSlett
  4. wow! :-D + eg har lært mamma å kommentere.

    SvarSlett
  5. Eg har lese bloggen din jento mi :-)
    Du kjem til å bli svært oppdatert på oppbygginga av lunger og det respiratoriske system etter biologileksa di :-D
    Neglene dine er lekre allereie!

    SvarSlett
  6. huff, biologilærara.... -.-

    SvarSlett
  7. Gratulere med negle,snuppa!

    Elles skulle du som odelsjente sjølvsagt ha vore med i Holmedalsfjella i går og i dag og henta heim verane våre. Du snik deg unna - som vanleg. Neste år lyt du til pers :)

    SvarSlett
  8. Yeeeash ^^

    haha, neglene mine lider.. Men heldigvis har mange av de engelske vennene mine verre negler enn meg! :)

    SvarSlett
  9. Moro å lese! Alt fint på skolen? Snakker Mrs Payne til deg før hun har studert kleskoden din?

    Har skikkelig lyst til å komme opp en tur neste fredag (altså den etter denna), får sjå! Kanskje vi skulle ha møttes og?! :)

    SvarSlett