søndag 5. september 2010

seven days

idag er det ei veke sida eg kom til no. 1 inglebourough way. det er over sju dagar sida eg pusta norsk luft og såg familien min. enda lengre sida eg sa hada til vennane mine. sju dagar har gått fort, men samtidig virkar det som siste veka i norge er to evigheitar vekke. eg likar meg her, og føler meg allereie ganske heime (om ein ser vekk frå at eg kan gå meg vill sånn fem minutt unna heimen). det er rart å ikkje ha stort hus, grovbrød og brødre som kranglar konstant. det er rart å ikkje sitte på buss kvar dag, og å ikkje sjå marita fem dagar i veka. har følt meg litt lost, men ikkje hatt heimlengsel. heldigvis! det einaste eg har lengta etter idag er billettar til MUSE-konserten på wembley fredag/lørdag. svir sånn at det berre er ein time til london!

sjølv om eg stakk ifrå tre søsken heime, slepp eg ikkje unna bråket. idag har det vore bursdagsfeiring for ein femåring inne på kjøkkenet. pretty loud, så eg og anna kom og gjekk litt. ikkje at vi slapp unna ved å gå heller, sida småtrolla kom valsande inn på romma med rosa ballongar, men alt fiksa seg og ingen blei døve (som sagt, pretty loud, ehee).


tidenes ring! hihi

11 kommentarer:

  1. Du er heldig som får oppleve eit nytt miljø, Hanne! Nyt tida di i England, det går veldig fort. Ei veke har gått no, men det er først då du har vert der 7 månadar at det kjem til å følast som 7 dagar.
    Ha det dritkjekt for meg Hanne! (og kjøp litt Cheddar (har faktiskt vurdert eit brev som julepresang!hihi! (drit kull ring he he er d oniks? )))

    SvarSlett
  2. takk veslaa:*

    hahaha, du og den osten. eg skal prøvee, og koman, brev FØR desember! soklart e da onyx. dyraste sort. hehee

    SvarSlett
  3. hanne du er så fin og søt og alle fine ord <3
    men bra du trivs, må oppdatere litt oftare her sidan eg er fast lesar! he he he
    kos dæ vidarrrrr

    SvarSlett
  4. ååå, kamilla<3 det e jammen du og! hehee, syns eg har vore pretty good sålangt?(a) men jada, ka gjer ein ikkje for ein søt sogning?

    thankyoooou:)

    SvarSlett
  5. Hei Hanne. Godt å høyre at det går bra. Men har eit spørsmål. Har dei teppe på badet? Dei e litt teppegalne dar borte, og mange har teppe på badet sjølv om da i grunn e veldig ekkelt...

    SvarSlett
  6. hehee, HEI KENT! vel, dei har ikkje teppe på toalettet (thank god) men dei har det på baderommet, dvs der dusj og badekar er. gale nok:p teppegalne er dei utan tvil, iallfall!

    SvarSlett
  7. Yeah, but are you drinking tea like a grown-up yet?

    SvarSlett
  8. Marie Fjelle (heheheh skjønte du DEN)9. september 2010 kl. 00:11

    Ååh, koselig! eg hadde no berre likt 5-åringane, sjølv om eg trur ikkje eg hadde turt å snakke med dei. det må jo vere supergode i engelsk allerede, hadde sikkert ikkje skjønt halvparten av orda dei sa! hehe, men bra du kose deeg!

    SvarSlett
  9. heheee, klart eg skjønte den! dei snakka ganske uforståelig, også ropa dei ein del. men det går bra ...når dei reise heim. NEIDA:)

    SvarSlett