fredag 1. oktober 2010

sushi from hell

..neida, misvisande. vi ÅT sushi (nei jordan, ikkje katten din, sushi. ville ikkje ete den for 20 000. sjå kor stygg!)
..medan vi såg from hell. fantastisk johnny depp-film som du må sjå viss du ikkje har gjort det! den her helga blir som alle andre. stikke te sentrum imårra, sove, og gjere lekse. gjemegeinfestforsvarte! fyysj desse leksene! sjølv om eg berre har fire fag, har eg to lærara i samme som gjer dobbel lekse. trur eg bruka meir tid på å utsette leksene enn å faktisk gjere dei, men men.


viss nokon forresten skulle lure på korleis veret her borte er, kan eg meddele at da e stygt likt realt norsk vestlandsver. slepp ikkje unna det!

6 kommentarer:

  1. haha! :) eg lika deg Hanne! :D og du? var det ikkje du som skreiv"gaaad eg må gi meg me engelske titla?"xDhaha du e søt! :D

    SvarSlett
  2. hoho likadeg og:) søren, må ha glømt det. hahaha så teeit!

    SvarSlett
  3. ææsj, katten til jordan stinka!

    SvarSlett
  4. har du hørt songen ro ro ro din båt? bytt ut teksten med denna:

    Roll, roll, roll a joint
    twist it at the end
    light it up
    and take a puff
    and pass it to your friend

    da e gydd da! du får berre stå på og koza deg i Tyskland, og lykke te på vidare på omvisning!

    sia eg e din faste bloggfølgar, refererer eg dermed et viktig inlegg. Ingen vil kunne omformulere de hindringene som iakttar psykiske hukommelser fordi det snør. Alle som er immune for nøytralitet kan forbinde seg som hypofysiske administrakulturelle snømenn. Dette vil derfor underrekalmere for den ultramikroskopiske og mikronanoforsklege snøkrystallen.

    Helsing Olav og Håvard, som syns bloggen din e liten og morsom

    SvarSlett
  5. Men sånne jakker er billigere her enn i Norge ;) Den jeg har kostet £35 her, og 500 kr i norge (sjekket på H&M sin shop online side) :)

    Jaa, kjøpte paraplyen min på River Island eller noe jeg, ikke så bra kvalitet der heller nei.. ^^

    SvarSlett