torsdag 21. oktober 2010

tek ferie, eg

smaken av HALF TERM (altså høstferie viss du e litt treg) ser litt sånn ut. FRI TIL NOVEMBER E GANSKE OKEI!feira med litt for masse kake (gud, nevna kake sånn annakvar setning, lova å slutte), sånn at nanna endte opp i litt kake-koma eller nåke..
sjekk hua mi! hata den litt, elska den litt, klara ikkje bestemme meg

sjå kor jentete tapet eg har! føle meg fem år yngre (evt fem år gammal)
vertssøstra mi rappa kameraet mitt HEILE TIDA fordi ho ikkje har sitt eige. trur faktisk eg skal lage eit facebook-album av alle bilda ho har tatt av seg sjøl eller nåke. føle ho vil sette pris på nitti nye tagga når ho logga inn neste gang liksom, hehehe.
eg kan forresten meddele at eg ikkje har vore blink for fleire melonar sidan sist (thank god, hahaha) imåra skal eg sove leenge, og nyte det faktum at eg har sånn cirka to veker fri (utanom leksene og dei FIRE timane matte eg har neste veke. vi har for masse å gå igjennom, så vi blir kalla inn i ferien. juhu!). når eg e ferdig med all nytinga skal vi ut i skogen og gå av oss alle hersens kiloane med sukker vi fordøya her borte. må bli bra!

eg har forresten gløymt å sei at eg får besøk av faren og broren min om berre to veker, pluss at flybilletten heim e fiksa. norsk jul om under to mnd e ei trøyst når eg tenke på mock-eksamenane eg må ha før den tid. ååååh så fint det skal bli!

8 kommentarer:

  1. Kjem du heim? :D:D:D kortid blei det bestemt ? :o

    SvarSlett
  2. norsk jul jaa:D gleda meg te å sjå deg! eg vurderte det da eg for, men bestemte meg for nåken veke sida:)

    SvarSlett
  3. hihi lika deg og!

    takk, den varma. ehhehe:D

    SvarSlett
  4. BJØRNEFITTAA!! :D diggaste huo EVAR!

    SvarSlett
  5. jaa, men med minst digge navnet ever :S

    SvarSlett
  6. Navnet bær sjarm! da e DA som telle, sjarm. SJARM!

    hei Hanne.

    SvarSlett