fredag 22. oktober 2010

harlestone firs

åh, idag har vore den beste dagen på lenge. som start på ferien fann vi ut at vi skulle gå tur i skogen her borte. eg og anna har hatt fleire mislukka forsøk på å finne den, men idag enda vi opp på rett stad, og ikkje langs ein vei full av fabrikkar og lastebilar, nåke som var tilfelle sist. hahha. skogen her borte ligg forresten veldig nære staden der lady diana budde og (visstnok) er gravlagd. mange som trur ho ikkje er det.

uansett, det å kunne gå lenger og lenger inn i skogen, og merke korleis lyden av all trafikken sakte men sikkert døyr vekk er herleg. og luka av skog og tre - fysøren! va som å vere heime att (okei, høyres ut som ein lettare forstyrra person når eg seier at eg føle meg heime i ein skog, men la gå). er ganske annaleis å gå frå å bu eit minutt unna skogen i norge til å måtte gå i førti minutt for å finne meir enn to tre ståande ilag.



marita-pose på det i midten. lære av den beste, hoho!




ska so tilbake!

6 kommentarer:

  1. aka MAD GYDD ja? :D eg syns da e heilt naturlig for deg Hanne og føla deg heima i skogen, lettare (for ikkje å sei tyngre) forstyrra veit me jo alle at du e :D

    SvarSlett
  2. hahahahhahahhahahaaaaa, glad i deg og! men mad gydd va da, ehe:D

    SvarSlett
  3. Nyte bilda av dåke :-)

    SvarSlett
  4. hahaha!!! enig med olav der hanne! :D haha! :)

    SvarSlett
  5. Jeg liker tapeten din! Jeg liker at du også spiser mer kake enn man kanskje burde. Jeg liker at det er half term! Jeg har begynt å like en del rare ting siden jeg kom til England. Hva kaller de deg forresten, siden de ikke kan si Hanne?

    SvarSlett
  6. Haha, kan se for meg at du sitter og piller på tapeten! :)
    Hmm, faktisk liker jeg ikke å bowle, ikke så veldig, men jeg kan si så mye som at jeg var litt heldig forrige gang og vi spilte meg gjerder. Haha! Ah, Hannah er ikke så ille, nei. De kaller meg Ylva (de som klarer det) eller Ilva (Men jeg hører praktisk talt ikke forskjell lenger! Egentlig tror jeg de som kaller meg Ylva egengtlig kaller meg en blanding av Ylva og Ilva, hvis du skjønner?) Noen spør selvfølgelig hvordan man "egentlig" sier det, men de sliter fortsatt, så det er ikke mye vits.. ^^

    SvarSlett