fredag 15. oktober 2010

melonfredag

trass i at eg sov altfor lite i natt, og vart truffen av ein halv-eten melon (!!!) på skulen idag, går det ikkje an å mislike fredagar. no sit eg og anna som to nerda, og har ete chocolate brownies cheesecake (♥♥♥). langt over den daglege dosen med britiske kaloriar, men viss du har smakt kaka skjønna du meg, hehehee.

tilbake til melonen. anna, nanna og eg (hahaha, ka e sjansen for at dei tre utvekslingselevane på samme plassen heite anna, nanna og hanna? (dei klara ikkje sei hanne her, så eg e midlertideg omdøypt)) sat heilt fredlege og uskuldige og åt lunsjen vår, heilt til drittunge1 fjerna seg sånn at drittunge2 traff meg med ein ekkel melon som var eten på. kort sagt: ho berre, og eg berre, og ho berre. så satt eg sånn her til ho sprang vekk medan ho unnskylda seg sånn ti ganga. ESJ! trur ho angra ganske masse etterpå da, passe fail å dryle ei frukt i puppen på ein sixth form elev som kan kunsten å stirre folk ihjel, liksom.

uansett, eg glømte melongreia ganske fort og blei ferdig med dagens engelsk, psykologi og matte sånn at eg kunne få helg. eg elska å gå heim fra skulen om fredagane! då eg kom heim blei eg endå meir glad fordi eg hadde fått TO brev! (ganske masse når du vanligvis får sånn knapt tre tekstmeldinga i veka liksom). brevet fra EF kasta eg vekk med eingang liksom, men så hadde eg fått eit fra norge og! made my day. første brevet eg har fått, og eg har vore her i sånn sikkert 7 veke snart! nordmenn suge i å skrive brev ..(hinthint)




men no skal eg ete melon (ironisk nok). god helg!

8 kommentarer:

  1. hahaha eg leer av dei bilda! ser da føre meg :D

    SvarSlett
  2. Normenn æ faktisk alt fe dårlege te å skrive brev, eg æ heilt enig med deg! Men om du bare gjer ut adressa di så kan eg skrive eg ;) om det hadde vert noko... hehe :P

    SvarSlett
  3. heheheh, flott marita! måtte illustrere da liksom xD send meg eit brev forresten. tvinga deg! ska sende deg gåva oooog:)

    SvarSlett
  4. eg har ikkje konvolutta og frimerke på hybelen :OOOOO og eg har ikkje hatt tid i ferien (AAAAAA)

    kort sagt suge eg og, som alle andre av min art, til å skriva brev.... :$

    men eg ska komma sterkare tilbake :DDDDD

    greitt? :ÆÆÆÆ

    SvarSlett
  5. kan eg få adressa di? eg skal sende brev!=) <3

    SvarSlett
  6. sv: japp, det var eg :) Var du der og? :D
    tusen takk, da varma å høyra sånt :DDD

    SvarSlett
  7. Omgaawd xP tror æ dør av latter >w< *sorry for at æ e en komplett stranger xD* Nice blogg btw. ^-^ æ skal kanskje til england neste år :D har søkt... så no e det bare å vente på svar >w<
    (Sitt å læs på random blogga om folk som e i England xp)

    SvarSlett
  8. sv: ååh, so koslig! :) kor i sogn og fjordane du kjem ifra da?
    Eg lika meg kjempe bra, og ja, eg har gått opp skikkelig! hadde 3.5 i snitt til sommeren i norge, no har eg berre A og B, og ein C, men det er på vippen til B, soooo, jaa. Amerikanera er kjempe dumme, og skulesystemet er heeeeilt annarledes! veldig enkelt igrun:) ke du syns om skulen da, vanskelig?

    SvarSlett