tirsdag 12. oktober 2010







fjell, grovbrød, fyr i omnen, marita, vill natur, maten til mamma, fjordar, den friskaste og reinaste lufta ein finn, popcorn, h*3 + ingvild, festar, pappa sin kakao kvar laurdagsmorgon, å kunne gå i kva ein vil på skulen, å bu i eit hus med fleire etasjar, familien min, bileta på veggane mine, å ikkje kunne høyre at ein har naboar, mjølkesjokolade, å gå på frosen grusveg om hausten, søndagsturar, butikken, å ta buss til skulen, badet oppe, kokte poteter, tv-stova, dundyne, bråkete søsken, norsk tv, herlege laurdagar, heimelukta av nyvaska kle, å sykle, nugatti, rommet til jordan, norsk skulesystem, zacharia

ting eg saknar - eventuelt ting eg gler meg til å sjå att. alt går på korleis ein ser det :-)

7 kommentarer:

  1. Aah, Norge! <3 Savner deg, Hanne! :) blir kos å se deg i jula! Får ta oss en skikkelig fest på bursdagen min! :)

    SvarSlett
  2. eg kunne ikkje sjå "den mjuke dobbelsenga til Olav" i innholdsfortegnelsen...

    SvarSlett
  3. åh, gløymde både deg og senga di (ignorer at da høyres veldig feil ut)! som sagt, kjem so te voss ;)

    SvarSlett
  4. Dei stikkorda varmar meg meir enn du anar :-D

    SvarSlett
  5. sounds really homesick....you forgot mjelkesjokolade in the list though!
    sakaria

    SvarSlett
  6. i wrote mjølkesjokolade, dummen! not homesick, maybe it's just my way of dealing with the whole situation. we havent spoken in ages anyway, so i dont think youre in the position to judge!

    SvarSlett