mandag 29. november 2010

merry christmaaas everyone (iallfall nesteen)

herlighet, it's all about christmas here now! vi stakk te nanna for å bake skillingsbollar (eller kanelbullar som anna og den finsk-svensken hennas ska ha da te) men gjæren virka nesten ikkje og vi måtte knuse kardemommen fordi vi fekk berre kjøpt den i sånne der klumpa.. MENMEN, koslig var det!

då vi kom heim sto vertsmor og pakka gåver, og tven spelte wham, mariah carey og alt anna som synge julesanga for fullt. skikkelig godstemning, og veldig koslig!
legg forøvrig merke te ørna med julegreie på, glad nanna ikkje e in charge for å dekorere mitt hus til jul (tulla. eller nei egentlig ikkje) legg OGSÅ merke til den lysande trappa deira. tryna i den, va passe ilt. (forresten mamma sjå, eg kan lage sånne bolla som du gjeeeer. stolt)

det var forresten annonsert at snøen var berre timar vekke no, og viss det skjer er det null skule. kryssa fingraneee!

4 kommentarer:

  1. Ser ut som ein suksess med dei bollene! :-D

    SvarSlett
  2. hihii, sånn nesten iallfall:D

    SvarSlett
  3. eg og gleda meg te jul!! men e ikkje litt i julestemning endå... :/

    har de gløgg i england btw? :P eg savne gløgg, trur me har ei flaska tomtegløgg frå i fjor i skåpet! :O haha, random, i know

    SvarSlett
  4. neeeei har ikkje sett gløgg her enda. no får du meg til å ville ha det, søren ta deeeg! haha:D

    tippa stemninga kjem, viss ikkje kan eg alltids ringe deg og synge det lyser i stille grender:)

    SvarSlett