søndag 16. januar 2011

når eg bur på eit rom..

enda det alltid med å sjå slik ut.

jenterommet heime

rommet i england
likhet? veggane mine endar alltid opp med bilete av folk eg verdset. ergo, finn deg sjølv på veggen min, og du e kul. hahaha.

i det siste har eg ete muffins på senga til anna

..eg har demonstrert korleis ein a-levels student ser ut i eksamens-perioden

pluss at eg har leika meg med fish eye-linsa til mi vene finske syster.

denne veka må eg fortelle biologi-klassen min om diabetes type 2 (FUN) og naile psykologi-eksamen. puuuuh.

6 kommentarer:

  1. Eg lika sånne bildevegga!

    SvarSlett
  2. eg og! du e overalt på mine, be proooud sistah;;

    SvarSlett
  3. men herregud, hvorfor har ikke du gitt lyd fra deg før? bloggen din er jo kjempefin! linker med en gang! og tusen takk for den fine kommentaren din, jeg ble veldig glad. og veggen din er superfin. veggen min ser nesten lik ut. klem.

    SvarSlett
  4. SV; Sant nok! Men eg tenkte litt på dei stakkars østlendingane og nordlendingane som ikkje skjønnar bæret av nynorsk.. Menmen :-) Om litt skal eg ta eit valg! Nynorsk ftw!

    SvarSlett
  5. muffffins...cranberry muffins!
    zeee

    SvarSlett