tirsdag 22. februar 2011

eastbourne

laurdag morgon vakna eg 8 minutt før togavgang, men kom meg likevel til london euston. hadde nokre særs intime minutt med ein gjeng godt vaksne amerikanske menn på tuben (som var hinsides fullpakka), også akkompagnert av nokre superbritiske kronidiota som sang forballsanga så det kosta etter. kom meg omsider til victoria, gjekk innpå feil tog, forsto at det var feil tog, og karra meg tilslutt innpå det som gjekk til eastbourne.

gina og meg ved haveeeeet!






stikke oppatt til london imåra for å møte helgaaaaaa. gleda meg masse!

3 kommentarer:

  1. såg veldig fint ut der i eastbourne. du må koose deg med helga i london! :-D kleeeem♥

    SvarSlett
  2. aaw, takk snupps<3 det skal eg! var kosli der, må rese ned eingang:)

    SvarSlett
  3. hoho<3 ja, det må vi :)

    SvarSlett