torsdag 3. februar 2011

livsteikn

okei, eg e verkeleg verdas verste på å oppdatere her, men det e så kleeeeeint. heheheeh, uansett. den her veka vart mi kjære vertssøster 18 år! dagane før bursdagen hennar, gjekk eg og flirte og godta meg over av at ho snart var myndig og vaksen og slikt... men når alt kom til alt, sat eg der og sku heller ønske det var min bursdag. ahaha, typisk.

vi lagde iallfall heimelaga pizza for ho, og åt kake og sang og alt det der. visste dåke at her borte har dei SYNGANDE lyshaldara til å ha på bursdagskaka? tidenes minst nyttige oppfinning..

anna posa med pynten. va ikkje anna enn "happy 60th"-bannera i huset, hahahahaa!



før nåken spørr; ja, eg går i morgonkåpe. einaste måten å holde varmen på i dødskalde engelske hus!

hahaa, lika det her. nanna får openberring som det står etteeer!

haha, givande samtale med veslebror tidligare idag


eg fekk eit merkleg innfall for nokre dagar sidan, som førte til at eg måtte sjå american pie-filmane. sikkert fordi eg akkurat såg road trip for 78634. gang der han som spela stifler e (mmm, heeit!) viss du e usikker på om du har sett den filmen eller ikkje, sjå her. tidenes morsommaste klipp. uansett, i'm off to see AP3.

no veit dåke iallfall at eg ikkje har krepert.

2 kommentarer:

  1. There is no possible way that any niece of mine is old enough to see American Pie! Shouldn't you be watching Bambi instead? How about I send you a couple seasons of Little House on the Prairie? A wholesome show about wholesome American values. Like, for example...? Gun ownership, and the methodic extermination of indiginous populations...Old west style...

    Anyway, my point is...American Pie is NAUGHTY, Hanne!

    SvarSlett
  2. I like that aunt Jamie is involved in your life Hanne :-D

    Eg som trudde dåke tøysa med Anna med 60-års banneren :-)

    SvarSlett