torsdag 31. mars 2011

eg lika torsdaga

til vanleg er ikkje eg ein person som går rundt og er skikkelig superglad (haha, det fekk meg til å høyres skikkelig emo ut), men det er noke med torsdagar her borte som endra på det. to fritimar på skulen, fint vêr, etterfulgt av å poste brev til mamma, fikse neglene og stikke på costa for å drikke kaffi hjelpe virkelig på humøret. i tillegg er det berre ni dagar til påskeferie! aaaah, eg elska det å vere glad sånn uten grunn.

dåke veit ho gamle dama som slo ned dei fem fyrane med veska si då dei prøvde å bryte seg inn på den klokkebutikken her i northampton? haha, eg møtte ho da eg gikk til skulen for to daga sidan. kul dame! igår var eg forresten på tur med biologi-klassen min til university of northampton. vi var på forelesning med ein professor fra oxford som snakka om hjernen. kult!

har eg forresten sagt at bussen vår passera ein fyr som ligna HEILT på han her sånn kvar morgon? herregud, alle jentene sitte og sikla, hahaha.

sjekk negla lizm!
forresten, SJÅ KOR LANGT HÅRET MITT ER. skal innrømme at det er fullstendig flisete og at haue mitt er snudd oppover på bildet for at det skal sjå ein smule lengre ut... but still, langt for svarte!
wææ - ein ting til! då vi var på veg til universitetet igår sant, så skulle eg vise ei i klassen min kor dei tidlegare vertsforeldra mine jobba (viste ho det fordi eg eg er skikkeli nervøs for at dei kjem gåande ein gang eg venta på bussen ved stoppet nedanfor arbeidsplassen deiras. hadde vore sjukt kleint), og JAMMEN sto det ikkje ei dame med ryggen til, kort, brunt hår og ein sigarett i handa utanfor. vedda sparekontoen min på at det var eks-vertsmor.

4 kommentarer:

  1. Fine negler du har!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg tenker selv på å dra på utveksling til England, men jeg er redd for at skolen skal bli for hard! Til jul hadde jeg 4.5 i snitt, men har allerede gått opp fra 4 til 5 i flere fag.. Hva hadde du i snitt da du reiste, og synes du skolen er vanskeligere(i så fall hvor mye ca) enn i Norge ?: -)

    SvarSlett
  3. sv; Tusen takk! Det var til stor hjelp, og jeg har fått høre litt fra andre nå også så da blir det vel antageligvis England! Begynner VG1 til høsten, så fra starten av skal jeg ta kontakt med rådgiver der for å snakke litt om det slik at skolen kan hjelpe meg litt også!:-)

    SvarSlett