mandag 16. mai 2011

to ting eg syns er morsomme nett no

1. det faktum at lærarar her borte rewarda elevar som hundar. her ein dagen fekk eg til dømes eit creme egg (altfor søt sjokolade) som belønning for at eg gjorde ein god innsats i engelsktimen. ein vert meir vandt til det, men det vil alltid vere merkeleg. å gjere så forskjell på elevar i klasserommet!? kan ikkje forestille meg det skje heime.
2. å komme over bloggane til neste års utvekslingselevar. det er så rart å tenke tilbake på at for under eit år sidan var eg i deira uvitande og forventningsfulle sko, og visste så lite om kva som ville skje i månadane som fylgde etter.



ein ting til som forresten burde vore morsomt, men som berre er trist er at vi har fått starbucks her i northampton. den saug. mocca frappuchinoen deira va ekkeeeel. (ikkje den på bilde, alså. den va okei)


2 kommentarer:

  1. Ja, det var ikke så veldig kjekt å dra tilbake, men er nå bare litt over 3 uker igjen, som er proppfulle av eksamen vel og merke...

    Ååå, så kjekt da? Hvor flyr du fra og til hvilken by? Gleder du deg til å dra hjem forresten eller har du blandede følelser? :)

    SvarSlett
  2. Vi må innom ei kaffisjappe - uansett då :-)

    SvarSlett