tirsdag 9. november 2010

AVS norway

AVS betyr endå avsendar sant? haha, litt flaut viss ikkje. uansett, dåke der heime blir berre flinkare og flinkare til å sende brev og det blir eg skikkelig glad for! berre sjå ka som kom i posten fra den snillesnille tanta mi idag! så utrulig bra påtenkt å sende adventslys!
eg skreiv forresten brev til alle besteforeldra mine her ein dagen (høyres ikkje så masse ut, men tek på å skrive tre brev der du alltid må passe på ka du skrive sånn at ikkje du får ei bestemor på nakken), og flirte litt da eg posta dei fordi eg trur sånn eeeegentli at ingen av dei gidde svare. haha, sad really! sendte forresten og ein kickass lollipop med bleke på til broren min som blei elleve (ELLER ti, eg hugsa aldri), men tippa postfolka trudde eg smugla kokain eller nåke og kasta det, for det kom aldri fram..

4 kommentarer:

  1. da dar e jentesokk! eg ska fremdeles senda ein sokk te deg som lukta ekta norsk villmark! :D e da gydd eller?

    SvarSlett
  2. elles takk, du treng ikkje sende ein SOKK:)

    SvarSlett
  3. Så koselig! Mine folk er særdeles dårlig på brev og pakker. Har vært her i over 10 uker-- jeg har fått ETT brev! og det var svarbrev fra min far! x) Flotte saker--Men så koselig å få post :D

    SvarSlett
  4. Jeg syns brev er så undervurdert! Det er så koselig med ordentlig post, mye mer personlig enn facebook-chat liksom 8) Får vel bare fortsette å mase da gitt!

    /takk :D

    SvarSlett