mandag 1. november 2010

møt kveldens kavaler..

syns ikkje så veldig mykje om han sålangt, men må nesten tvinge meg til å like han sidan vi må gjennom praktisk eksamen ilag imåra. fiiiint.

som den trassungen eg er, har eg mest lyst til å lene meg tilbake og nekte å røre ein finger...
..meeen for å unngå å stryke biologi må eg nesten gjere nåke. vil ikkje risikere å måtte ta vg2 omatt neste år og vere russ med 94-kullet liksom, hehhehe.

forresten, hadde drept for brunost idag. misunna alle dåke som berre kan stappe det i dåkke. argh.

8 kommentarer:

  1. Koselig måte å tilbringe kvelden! Jeg savner brunost som en gal selv.. fikk 1kg for 3 uker siden ellernoe - borte på en uke.. :(

    SvarSlett
  2. Tror vi har mock exams i desember - oh joy! Det er en god del skolearbeid her enn det det var i Norge gitt! eller hva?

    /Haha, jupp - brunost må voktes med livet!

    SvarSlett
  3. sant! De er litt skummelt at alt kommer ann på en dags arbeid.. og eksamnene her er så ufattelig korte! I historie skal to essays skrives på 1 time det er helt sykt!

    SvarSlett
  4. haha!! stå på hanne! :D du greier det! :D

    haha! be faren din ta med brunost til deg! kjem ikkje han på besøk? :D

    SvarSlett
  5. JOOOOOOO!!! bli russ med 94arane! XD hahahahahaha, hadde vert galnice! og flaut for deg men, morsomt for meg! :D

    SvarSlett
  6. den gjekk fiiiiint tilslutt:) og ja, ska be han ta det med!

    nei, olav. neineinei hahahhaha. kan umulig ha vore so morsomt for deg anyway, voss e ein del tima vekke;;

    SvarSlett
  7. Jo, Hanne! at du e født i 93 og e russ med 94arane e lattid gøy for meg :D då ska eg mobba deg på facebook all night long! :)

    SvarSlett
  8. Godt da gjekk bra! Var ganske trøtt dagen derpå ;-) Måtte jo senda sms for å forsikra meg at eg ikkje hadde lurt deg oppi stry :-D

    SvarSlett