fredag 26. november 2010

skulen min

idag var det academic review day som på norsk blir nåke så kjedlig som foreldresamtale. det betydde at vi trong berre møte opp til avtalen med tutoren vår, snakke med ho i liksom 10 minutt, for så å ta helg. eg og anna greip sjangsen til å ta bilete av den hi tech skulen vår, hohoo.

lrc
uteområdet på innsida



biometric. den vi bruka for å signe inn og ut. proo!
den største av dei tre kantinene.


hohooo, måtte ta med nissen som henge i nabohuset og dingla.


11 kommentarer:

  1. jaha, ka ska ein sei... LITT større enn min skule ja! shit, den kantino va monster i forhold til vår... SHIT for ein skuleplass!

    og SHIT!! for ein kul nisse!

    (btw, SHIT so kul du e som må trykka på knappa for å signa inn (H) )

    very nize

    SvarSlett
  2. Okei, nå gjorde du meg litt mer , uhm, relaxed eller noe, angående matte mock exam! Øvde du noe til din? ^^ Jeg hater å øve til matte, hvordan skal jeg gjøre det liksom..
    Liker ordet storleik, aldri hørt det før! :P Betyr det størrelse?
    Skolen din er sykt fancy, og Henrik Thodesen er min! Neida, du kan få han. Men jeg savner Torsdagskveld fra nydalen..

    SvarSlett
  3. Hihi. Uhm. Åtvaring, betyr det advarsel? Løyndom har jeg i hvert fall hørt før, men har ikke noe annet forslag enn løgn x)
    de andre har jeg "inga aning" om hva kan bety :)
    Huhu!

    SvarSlett
  4. Ååh, kult :D Jeg liker når nynorsk er brukt til vanlig, ikke i stiler liksom!

    SvarSlett
  5. Nokre av bilda minner meg om eit fengsel! :P
    Haha, men virka som ein kul skule, Hanne! :D

    SvarSlett
  6. hoho, den e for det meste kul altsåå!:D minna meg litt om den i dale med alt da blå og sånn:)

    SvarSlett
  7. skikkelig highschool musical skule du har!!! :D mad kult! xD

    SvarSlett
  8. hahahha annaaaa! hjelp, eg vil ikkje forbinde den med dei dretfilmane. hoohho.

    SvarSlett
  9. Aaahh, hate it! dårlige minner, kjenner det gjør vondt i hele kroppen :p Ler så godt da jeg leser bloggen din, kjenner igjen Lis i alt du skriver (hun nektet å prøve taco da vi lagde det hos Oda en gang.) Skal til England 28.des-2.jan, men regner med du er i back in Norway da? Kos deg i desember da, hører dere har fått snø - kanskje det blir snow days og null skole :D:D

    SvarSlett