fredag 4. mars 2011

klarakje bestemme meg om det å skype med katten sin e søtt eller berre sinnsvakt tragisk..

sola skinne som berre svarte her i northampton, trea starta å bli grøne, norge tok gull og alt e berre velstand. for første gang idag gjekk eg ned handlegata og følte meg SKIKKELI heime her. likada!no skal eg snakke ferdi med dei søte søskena mine, før eg springe og handla da her for å stappe det i håret mitt, hehehhe. imens kan dåke gå inn her og sjå om dåke klara å få dama til å snurre andre vegen, hoho.

4 kommentarer:

  1. Ser ut som Kaspar lurer på korleis du kom deg inn i skjermen :-D

    SvarSlett
  2. Likar veeeeldig godt at du føle deg heima i Northampton sine gater :-D KOOOOOS

    SvarSlett
  3. hehehehe, vakre bildee

    SvarSlett
  4. Sv: Tusen takk for fin kommentar! :)
    Fin blogg du har! :)

    SvarSlett